Wat doe ik als het inloggen met mijn digipass mislukt?
- Controleer of u op de website van Triodos Bank België bent. In uw adresbalk moet u https://banking.triodos.be/login hebben staan.
- Controleer of u de juiste inlogwijze hebt gekozen. Kies voor "Inloggen met digipass".
- Controleer of u het juiste serienummer hebt ingevuld. Dit is het nummer op de achterzijde van uw digipass. Bij het invoeren van dit nummer moet u de streepjes en spaties weglaten.
- Volg daarna de instructies op het inlogscherm.
Na 3x onjuist inloggen, wordt de toegang tot Internet Banking om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Als u alle controles hebt uitgevoerd en het lukt nog steeds niet om in te loggen, stuur dan een mail met de omschrijving van het probleem naar: [email protected].
Vermeld in de mail:
- uw naam en voornaam
- uw rekeningnummer(s)
- het serienummer van uw digipass
- het telefoonnummer waarop u tijdens de kantooruren bereikbaar bent
Wij nemen dan tijdens de kantooruren zo spoedig mogelijk contact met u op.