Ik ben al klant maar kan niet meer inloggen in de app
Je bent de inlogcode (PIN code) van je app vergeten. Of je wilt de Triodos Mobile Banking app installeren op je nieuwe telefoon.
Door je opnieuw te registreren, krijg je weer toegang tot je rekeningen.
Op deze pagina lees je hoe dat werkt.
- Start de registratie van je toestel
Wil je de app gebruiken op een nieuw apparaat, ga dan naar Google Play of de Apple App Store en download de 'Triodos Banking BE' app. Volg daarna de stappen in de app.
Kies je taal en klik op ‘Aanmelden’. Je hebt de keuze uit deze manieren van aanmelden:
- Triodos Mobile Key: identificatie met een foto van je identiteitskaart en een selfie van je gezicht. Alleen voor particulieren.
- Mijn app staat op een ander toestel: aanmelden door een QR-code op het andere toestel te scannen.
- Digipass: de kaartlezer die je kreeg toen je je rekening opende of toen je erom vroeg. Vereist een inlogcode.
- Gebruikersnaam en wachtwoord: Gebruikersnaam die je hebt ontvangen en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt bij het openen van je rekening, waarmee je ook inlogt op Internet Banking.
Hieronder zie je hoe je je aanmeldt met de Triodos Mobile Key.
Ben je de code van je digipass, je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Mail dan naar [email protected]
- Vul een aantal persoonlijke gegevens in
Vul je e-mailadres (dat bekend is bij ons) in, net als je naam en voornaam en je geboortedatum. Je krijgt automatisch een verificatiecode toegestuurd om in te voeren in de app. Is dat niet het geval? Mail naar [email protected].
- Maak een foto van je identiteitsbewijs en gezicht
- Beantwoord enkele vragen over het identiteitsbewijs dat je gaat gebruiken.
- Maak een foto van je identiteitsbewijs.
- Maak een selfie aan de hand van de instructies in de app.
- Kies de inlogcode voor je Triodos Mobile Banking app
Zorg ervoor dat je de 5-cijferige code goed onthoudt. Deel ze met niemand anders.