Ik ben al klant maar kan niet meer inloggen in de app

Je bent de inlogcode (PIN code) van je app vergeten. Of je wilt de Triodos Mobile Banking app installeren op je nieuwe telefoon.
Door je opnieuw te registreren, krijg je weer toegang tot je rekeningen.
Op deze pagina lees je hoe dat werkt.

  • Start de registratie van je toestel

    Wil je de app gebruiken op een nieuw apparaat, ga dan naar Google Play of de Apple App Store en download de 'Triodos Banking BE' app. Volg daarna de stappen in de app.

    • Kies je taal en klik op ‘Aanmelden’.
    • Bevestig dat je alleen particuliere rekeningen hebt.
    • Selecteer als activatiemethode “Met een foto van mijn gezicht”.
  • Vul een aantal persoonlijke gegevens in

    Vul je e-mailadres (dat bekend is bij ons) in, net als je naam en voornaam en je geboortedatum. Je krijgt automatisch een verificatiecode toegestuurd om in te voeren in de app. Is dat niet het geval? Mail naar [email protected].

  • Maak een foto van je identiteitsbewijs en gezicht
    • Beantwoord enkele vragen over het identiteitsbewijs dat je gaat gebruiken.
    • Maak een foto van je identiteitsbewijs.
    • Maak een selfie aan de hand van de instructies in de app.
  • Kies de inlogcode voor je Triodos Mobile Banking app

    Zorg ervoor dat je de 5-cijferige code goed onthoudt. Deel ze met niemand anders.